#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების
ინდიკატორი
|
|
1
|
მოსწავლეებში
მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიების ცოდნის გაღრმავება
|
||||
ლიტერატურის
დამუშავება
|
იანვარი-მაისი,
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|||
დაკვირვება
მოსწავლეთა მოტივაციის დონეებზე; ჩავატარებ
კვლევას მოსწავლეთა შინაგან და გარეგან მოტივაციათა შესახებ. რომელი მათგანი უფრო ეფექტურია
ჩემს სამოქმედო თემში.
|
მარტი,
2016
|
თვიშეფასების
ცხრილი, კოლეგის უკუკავშირი
|
|||
კოლეგის
დასწრება გაკვეთილზე და მისი კომენტარების მოსმენა.
|
აპრილი,
2016
|
კოლეგის
მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
|
|||
2
|
თანამედროვე
ელექტრონული სასწავლო პროგრამებისა და რესურსების ფლობა; ცოდნის გაღრმავება ამ კუთხით.
|
ლიტერატურის
დამუშავება
|
იანვარი-მაისი,2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|
გავეცნობი
ციფრული ტექნილოგიებს.
|
თებერვალი
|
თვითსეფასების
ცხრილი
|
|||
გავივლი
ტრენინგს
|
იანვარი,
მაისი,2016.
|
თვითშეფასების ცხრილი; კოლეგების უკუკავშირი.
|
ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
სსიპ
თბილისის 154 საჯარო სკოლა;
პედაგოგი:
მანანა კიკნაძე
საგანი:
ქართუილი ენა და ლიტარატურა
სტატუსი:
წამყვანი მასწავლებელი
პროფესიული
განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
# |
საჭიროება |
აქტივობა |
პერიოდი |
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი |
|
1 |
მოსწავლეებში მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიების
ცოდნის გაღრმავება |
||||
ლიტერატურის დამუშავება |
სექტემბერი ივნისი 2022-2023 სასწავლო წელი |
თვითშეფასების ცხრილი |
|||
ვიწყებ შეხვედრების ციკლს ქართველ მწერლებთან,
პოეტებთან, ხელოვნების წარმომადგენლებთან. |
ოქტომბერი-ნოემბერი შეხვედრა მწერალთან(ნინო სადღობელაშვილის რომანი
„დაბადების დღე“ |
მოსწავლეებისა და მწერლის შეხედულებათა შედარება |
|||
მოვიწვევთ პარალელური
კლასის მოსწავლეებს და ვიმსჯელებთ მომავალი პროფესიის არჩევის პრობლემაზე |
დეკემბერი |
თანატოლების
მიერ მოწოდებული უკუკავშირი |
|||
2 |
თანამედროვე ელექტრონული სასწავლო პროგრამებისა
და რესურსების ფლობა; ცოდნის გაღრმავება ამ კუთხით. |
ლიტერატურის დამუშავება |
იანვარი-მაისი,2016 |
თვითშეფასების ცხრილი |
|
გავეცნობი ციფრული ტექნილოგიებს. |
თებერვალი |
თვითსეფასების ცხრილი |
|||
გავივლი დამატებით ტრენინგებს.
მთელი წლის განმავლობაში
ვაგრძელებშხვედრებსსაზოგადოების წარმომადგენლებთან. |
იანვარი, მაისი,2022-23 სასწავლო წელი დროს განვსაზღვრავმათთან შეთანხმებით |
თვითშეფასების ცხრილი; კოლეგების უკუკა |
Комментариев нет:
Отправить комментарий